Pokud nás potřebujete ohledně své objednávky kontaktovat, můžete tak učinit přímo z vašeho účtu. Postupujte podle pokynů níže.
Krok 1. Přihlaste se na Můj účet zde
Krok 2. Vyberte akci, kvůli které nás chcete kontaktovat
Krok 3. Klikněte na tlačítko Potřebujete pomoci s touto objednávkou? a postupujte podle pokynů na obrazovce
Nemáte objednávku na vašem účtu a potřebujete nás kontaktovat?
Pokud pro nás máte dotaz, který nesouvisí s objednávkou v části Můj účet, můžete nás kontaktovat zde
Pokud nás kontaktujete prostřednictvím tohoto formuláře, pamatujte, že vám můžeme pomoci, pouze pokud se váš dotaz týká některého z následujících témat:
- Pomoc s přístupem k účtu „Můj účet“
- Vstupenky zakoupené v prodejních místech
- Vstupenky ZTP/P
- Dárkové poukázky Ticketmaster
- Otázky k předprodeji
- Další objednávky, které již ve svém zákaznickém účtu nemůžete najít
Pokud nás potřebujete kontaktovat ohledně objednávky, kterou jste již provedli, použijte prosím tlačítko Nápověda k této objednávce na stránce s informacemi o objednávce po přihlášení do Můj účet. Pokyny, jak to provést, naleznete výše. Nepoužívejte tento formulář, pokud se vaše otázka netýká některého z výše uvedených témat, protože vám možná nebudeme moci pomoci.