Abychom vylepšili vaši zkušenost a bojovali proti škodlivým technologiím, žádáme vás, abyste ověřili svůj e-mail a telefonní číslo jako další vrstvu ochrany proti robotům a jinému zneužití. Doručením kódu přímo na váš e-mail a mobilní telefon snižujeme příležitost pro podezřelé uživatele vytvářet účty Ticketmaster.
Poznámka: Váš účet na TIcketmaster nebude vytvořen, dokud neověříte svou e-mailovou adresu a telefonní číslo.
Ověřování vašeho účtu
Ověření e-mailem
1. Když si vytvoříte účet nebo přidáte e-mail ke stávajícímu účtu, požádáme vás o zadání e-mailu, který vlastníte.
2. Někdy může trvat několik minut, než e-mail s vaším jednorázovým kódem dorazí na váš telefon.
3. Vraťte se na ověřovací obrazovku a pokračujte zadáním kódu.
Ověření podle čísla mobilního telefonu
1. Když si vytvoříte účet nebo přidáte telefonní číslo ke stávajícímu účtu, požádáme vás o zadání čísla, které přijímá textové zprávy nebo zprávy SMS.
2. Někdy může trvat několik minut, než text s vaším jednorázovým kódem dorazí do vašeho telefonu.
3. Vraťte se na ověřovací obrazovku a pokračujte zadáním kódu.
Ověření podle čísla pevné linky
1. Když si vytvoříte účet nebo přidáte telefonní číslo pevné linky ke stávajícímu účtu, zavoláme vám na toto číslo, abychom vám poskytli jednorázový ověřovací kód.
2. Někdy může přijetí telefonního hovoru s vaším kódem trvat několik minut.
3. Jakmile kód obdržíte, vraťte se na svou ověřovací obrazovku a pokračujte zadáním kódu.
Pomocí vašeho kódu
Váš ověřovací kód je jedinečný. Změní se pokaždé, když ověříte novou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, nebo pokaždé, když požádáte o nový kód.
Zobrazuje se mi chybová zpráva, která mě informuje, že moje telefonní číslo není akceptováno nebo podporováno, ale vím, že moje číslo je platné. Co bych měl dělat?
Přijímáme pouze telefonní čísla mobilního operátora nebo pevné linky. Další metody, jako jsou telefonní automaty, pagery, Google Voice nebo Voice over Internet Protocol (VoIP), nejsou přijímány ani podporovány. Pokud potíže přetrvávají, požádejte o pomoc Fan support.
Co mám dělat, pokud platnost mého ověřovacího kódu vypršela?
Pokud platnost vašeho ověřovacího kódu vypršela, můžete si na ověřovací obrazovce vyžádat nový kód.
Co mám dělat, když jsem neobdržel e-mail nebo textovou zprávu s ověřovacím kódem?
Na ověřovací obrazovce můžete požádat o nový kód. Pokud problémy přetrvávají, vyzkoušejte tyto užitečné tipy:
● Obnovte obrazovku a zadejte kód znovu
● Zkontrolujte, zda v telefonu není povolen režim Nerušit
● Povolte roaming a zajistěte, aby váš tarif pokrýval data, pokud cestujete
● Restartujte zařízení a poté si nechte kód zaslat znovu
● Zkontrolujte, zda byl váš e-mail nebo telefonní číslo zadáno správně
Pro další pomoc kontaktujte Fan support.