V případě, že zákazník zvolí při nákupu vstupenek jako způsob doručení vstupenek jejich doručení prostřednictvím České pošty na adresu v ČR anebo poštou na adresu v Evropě a vstupenky mu takto doručeny nebudou, uvědomí zákazník společnost Ticketmaster Česká republika a.s. pomocí kontaktního formuláře níže, která obratem učiní u České pošty reklamaci. Vyřízení této reklamace trvá v případě doručování na adresu ČR maximálně 30 dnů, v případě doručení mimo ČR maximálně 60 dnů. Bude-li výsledkem reklamačního řízení u České pošty zjištění, že došlo ke ztrátě zasílané vstupenky z důvodů neležících na straně zákazníka, společnost TICKETMASTER Česká republika, a.s. zákazníka o výsledku vyrozumí a vrátí mu peníze zaplacené za nedoručené vstupenky včetně poplatku za doručení.
Objednal/a jsem vstupenky s doručením poštou a doposud nepřišly, co mohu dělat?
Category Name
Description