Jakmile obdržíme zprávu od pořadatele akce o tom, že akce byla zrušena nebo přesunuta a pokud není stanoveno pořadatelem akce jinak, zašleme tuto informaci všem zákazníkům, kteří vstupenky na tuto akci zakoupili v našem e-shopu (tzn. všechny zákazníky, které jsem schopni kontaktovat). ). Sledujte informace o případných změnách, a to zejména pro případ, že pořadatel akce stanoví, že zákazníkům informace o změnách zasílat nemáme. Informace jsou uvedeny na našich webových stránkách, webových stránkách umělce a pořadatele akce. Vezměte prosím na vědomí, že společnost Ticketmaster neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti se změnou, zrušením či konáním akce, jako jsou například poplatky za ubytování a dopravu.
Aktuální seznam zrušených a přesunutých akcí naleznete zde.