Sestavili jsme seznam nejčastějších typů předprodejů, abyste mohli určit nejlepší způsob, jak získat přístup ke kódům předprodeje pro umělce nebo události, na které se těšíte.
Registrace
Každá událost, ke které je potřeba registrace, má svou vlastní registrační stránku, na kterou se dostanete prostřednictvím odkazu obsaženého v oznámení od umělce nebo představení.
Pro tuto příležitost můžete na sociálních sítích sledovat své oblíbené umělce, události nebo Ticketmaster.
Předprodej umělce
Někteří umělci mohou mít přes Ticketmaster k dispozici předprodej, který umožňuje předem registrovaným fanouškům, se do předprodeje zapojit. Pro začátek, můžete navštívit webovou stránku umělce.
Předprodej alba
Turné někdy nabízejí kód pro předprodej fanouškům, kteří si předobjednali nové album umělce. Přihlaste se k odběru oznámení od svého oblíbeného umělce a Live Nation, abyste se dozvěděli o těchto příležitostech.
Předprodej labelu
Toto je obvykle předprodej, kterého lze dosáhnout před-objednáním zboží z online obchodů kapel/labelů. Pokud je kód předprodeje součástí, je obvykle zasílán přímo od labelu kapely.
Pokud máte s těmito kódy problémy, vyhledejte kontaktní informace labelu v původním e-mailu.
Předprodej Live Nation
Pokud máte účet u Live Nation, obdržíte e-mailové upozornění na nadcházející předprodeje Live Nation.
Předprodej Spotify
Když aktivně posloucháte a sledujete své oblíbené umělce, může vás Spotify vybrat, abyste obdrželi jedinečný kód pro předprodej. Ujistěte se, že dostáváte jejich e-mailová upozornění, zkontrolováním svého účtu Spotify.
Předprodej fanouškovského klubu
Členové fanouškovského klubu jsou obvykle odměňováni za svou věrnost a mají přístup k předprodeji představení svých oblíbených umělců. S členstvím ve fanouškovském klubu nebo komunitě mohou být spojeny poplatky, nezapomeňte si před registrací přečíst všechny podrobnosti!
Pokud jste neobdrželi svůj kód předprodeje fanouškovského klubu, navštivte oficiální web umělce, kde najdete kontaktní informace.
Předprodej Ticketmaster
Pokud máte na předprodej nárok, obdržíte e-mail s přístupovým odkazem. Kritéria pro obdržení e-mailu se liší, nemůžeme tedy předem potvrdit, zda budete mít nárok.
Pokud nedostanete přístup k předprodeji, stále se můžete dostat k běžnému prodeji!
Předprodej promotéra
Někteří promotéři mohou mít přes Ticketmaster k dispozici předprodej, který umožňuje předem registrovaným fanouškům, se do předprodeje zapojit. Pro začátek, můžete navštívit webovou stránku promotéra.
Předprodej na sociálních médiích
Sledujte stránky na sociálních médiích svých oblíbených umělců, míst nebo představení a buďte ve střehu pro jedinečné předprodeje, které jsou sdíleny. Sledující budou první v řadě, aby získali nejnovější kódy pro předprodej v den, kdy se aktivují.
Předprodej venue
Pokud se zaregistrujete na jejich seznamu e-mailů, některé venue/arény pořádají své vlastní předprodeje. Přímý odkaz na předprodej vám bude zaslán e-mailem.
Pokud nedostanete přístup k předprodeji, stále se můžete dostat k běžnému prodeji!