Abychom vylepšili vaše prostředí a bojovali proti škodlivým technologiím, žádáme vás o ověření vašeho telefonního čísla. Tento jednoduchý krok poskytuje další vrstvu ověření, která nám pomáhá oddělit skutečné lidské fanoušky od robotů.
Proč společnost Ticketmaster vyžaduje telefonní číslo na mém účtu?
Boj s roboty bereme velmi vážně – používají škodlivé technologie k zakládání účtů a přístupu k tiketům rychleji než skuteční lidé. Chceme zajistit, aby si účty a přístup ke vstupenkám mohli vytvářet pouze skuteční lidští fanoušci. Telefonní číslo je další vrstva ověření, která nám pomáhá bojovat proti robotům a zneužívání.
Jak mě přidání telefonního čísla odděluje od robotů?
Telefonní číslo nám může pomoci ověřit vaši totožnost.
Tím, že máme přímý přístup k aktivnímu číslu a ověřovacímu kódu doručenému do vašeho telefonu, snižujeme možnost podezřelých uživatelů, zejména botů, vytvářet účty Ticketmaster.
Jak funguje proces ověření?
Pomocí čísla mobilního telefonu:
- Když si vytvoříte účet nebo přidáte telefonní číslo ke stávajícímu účtu, požádáme vás o zadání čísla, na které vám budou zasílány textové zprávy nebo SMS.
- Někdy může trvat několik minut, než vám text s jednorázovým kódem dorazí do telefonu.
- Vraťte se na ověřovací obrazovku a pokračujte zadáním kódu.
Váš ověřovací kód je jedinečný. Změní se pokaždé, když ověříte nové telefonní číslo nebo požádáte o nový kód.
Zobrazuje se mi chybová zpráva s informací, že moje telefonní číslo není přijato nebo podporováno, ale vím, že moje číslo je platné. Co mám dělat?
Přijímána jsou pouze telefonní čísla mobilních operátorů nebo pevných linek. Další metody, jako jsou telefonní automaty, pagery, Google Voice nebo VoIP (Voice over Internet Protocol), nejsou přijímány ani podporovány. Pokud potíže přetrvávají, požádejte o pomoc Podporu pro fanoušky.
Co mám dělat, když vypršela platnost mého ověřovacího kódu?
Pokud platnost ověřovacího kódu vypršela, můžete požádat o nový kód kliknutím na odkaz Požádat o nový kód. Nezapomeňte, že ověřovací kód je jedinečný a změní se pokaždé, když ověříte nové telefonní číslo nebo požádáte o nový kód.
Co mám dělat, když jsem neobdržel textovou zprávu s ověřovacím kódem?
Na ověřovací obrazovce můžete požádat o nový kód. Nebo, pokud jste stále neobdrželi textovou zprávu, zkuste místo toho možnost hlasového hovoru.
Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na Podporu pro fanoušky.
Stále jsem neobdržel ověřovací kód/ Mám problémy se zadáním ověřovacího kódu. Co mám dělat?
Zkuste obnovit obrazovku a zadejte kód znovu.
Stále to nefunguje? Obraťte se na Podporu pro fanoušky.