Jste připraveni provést nějaké změny?
Přihlaste se ke svému účtu Ticketmaster a začněte výběrem možnosti Můj účet. Nezapomeňte, že veškeré aktualizace provedené ve vašem profilu Můj účet (včetně změn plateb) mají vliv pouze na budoucí nákupy a nebudou mít vliv na minulé objednávky.
Na stránce Můj účet můžete aktualizovat následující informace:
- Upravit profil: Aktualizujte své jméno, e-mailovou adresu, heslo a PSČ
- Upravit e-mailové a mobilní předvolby: Přidávejte, upravujte nebo mažte odběry e-mailů Ticketmaster
- Změna možností platby: Přidejte, upravte nebo odstraňte údaje o platební kartě a fakturační údaje pouze pro budoucí objednávky
- Upozornění: Přidávejte, upravujte nebo mažte upozornění na umělce nebo místo konání
Některé změny, jako je aktualizace hesla, vyžadují, abyste měli přístup k e-mailové adrese nebo telefonnímu číslu, které používáte k přihlášení ke svému účtu Ticketmaster. Pokud se nemůžete přihlásit ke svému účtu, přečtěte si článek Nejčastější dotazy Nelze se přihlásit k mému účtu , kde najdete další informace.
Aktualizace (např. změny doručení) pro jednotlivou objednávku na stránce Podrobnosti o akci budou mít vliv pouze na tuto konkrétní objednávku.