- Jak naleznu akci, o kterou mám zájem, na vašem webu?
- Proč nemohu najít svou událost u Ticketmaster?
- Jak objednám vstupenky online?
- Byla moje objednávka úspěšná?
- Mohu vrátit, nebo vyměnit zakoupené vstupenky?
- Proč nyní nabízíte lepší vstupenky a proč nebyly k dispozici v momentě, kdy jsem uskutečnil/a nákup vstupenek?
- Co znamená "V současné době nejsou k dispozici žádné vstupenky"?
- Proč nemohu objednávat určité množství vstupenek na některé akce (např. pouze 4 vstupenky)?
- Nabízíte výběr konkrétních míst z mapy sedadel na všechny akce?
- Proč nemohu při výběru sedadel ponechat jednotlivé místo volné?
- Jak mohu získat slevu pro studenty, seniory, atd.?
- Pokud zakoupím zlevněné (studentské, seniorské, atd) vstupenky, musím v místě konání akce prokázat, že mám na slevu nárok?
- Co je to předprodej akce (před oficiálním zahájením prodeje)?
- Nabízí předprodej také nejlepší vstupenky?
- Jak mohu dostávat oznámení o blížících se akcích?
Nejčastější dotazy