Jakmile obdržíme zprávu od pořadatele akce o tom, že akce byla zrušena nebo přesunuta, zašleme tuto informaci všem zákazníkům, kteří vstupenky na tuto akci zakoupili v našem e-shopu (tzn. všechny zákazníky, které jsem schopni kontaktovat). Obecně platí, že byste před akcí měli sledovat informace o všech případných změnách. Místa, která byste měli kontrolovat, zahrnují naše webové stránky, webové stránky umělce a pořadatele akce. Vezměte prosím na vědomí, že společnost Ticketmaster neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti se změnou, zrušením či konáním akce, jako jsou například poplatky za ubytování a dopravu.
Aktuální seznam zrušených a přesunutých akcí naleznete zde: https://www.ticketmaster.cz/help/event-changes.html?language=cs-cz